HR Business Partner kutatás



2013.10.04. HR Business Partner kutatásunk elemző fázisának végéhez közeledünk. Október 25-dikén workshopot szervezünk a résztvevők számára az eredmények bemutatására, validálására és a visszajelzések megosztására. A végső kutatási tanulságokat  2014 legelején, tágabb körben, egy nyitott, nagyobb rendezvényen szeretnénk bemutatni, melyre minden érdeklődőt szeretettel várunk.

A kutatási téma aktualitását tekintve beszéljenek helyettünk az adatok – a kutatás során összesen:
• 44 cég HR igazgatójával készítettünk mélyinterjút
• 152 fő HR-es töltötte ki a kérdőívünket
• 8 benchmark workshopot szerveztünk összesen 31 cég részvételével.

A kutatásban résztvevő vállalatok névsora:
British American Tobacco, Borsodi Sörgyár, CIB Bank, Citibank, Coca-Cola, Danone, Deloitte, DHL, Douwe Egberts, Egis, Electrolux, ELMÜ, E.ON, Ernst&Young, Erste Bank, GE Capital, Budapest Bank, GE Lighting, GSK Bio, ING Bank, Invitel, K&H, KPMG, Magyar Telekom, Metro, MKB Bank, Morgan Stanley, MOL, Nokia Siemens Network, Philip Morris, Raiffeisen Bank, Richter, Sanofi-Aventis, Sanoma, Siemens, Sykes, Syngenta, Telenor, Tetra Pak, T-Systems, UniCredit Bank, UPC, Visteon, Vodafone, Xerox.

Az eredmények kapcsán valószínűleg nem árulunk el nagy meglepetést arra vonatkozólag, hogy világossá vált: a HR Business Partner szerepkör alatt nagyon különböző gyakorlatokat működtetnek a vizsgált cégek, mind a teljes HR szervezeti modellt, mind pedig magához a Business Partner szerephez tartozó elvárások és felelősségek tekintetében. Izgalmas feltárni, hogy az egyes jellemző működési modellek milyen egyedi célokkal, előfeltételekkel, sikerkritériumokkal és csapdahelyzetekkel jellemezhetők.






Két workshopot is szervezünk az eredmények bemutatására: az első alkalommal a kutatás résztvevőivel osztjuk meg a tanulságokat, ahol az eredmények megosztásán és a résztvevők közötti tapasztalatcserén túl célunk a validálás, visszajelzések kérése is, melyekre alapozva véglegesítjük eredményeinket.
A végső kutatási tanulságokat  2014 legelején, tágabb körben, egy nyitott, nagyobb rendezvényen is be szeretnénk mutatni.

A kutatásról itt olvashatsz részletesebben.
Új Magyarország Fejlesztési Terv