Team Coaching-Ügyfélszemmel

Team Coachin-Ügyfélszemmel, OD Partner üzleti reggeli 
2016. október 7. 9.00-11.00
Helyszín: A38-as hajó

Az elmúlt évek több mint 70 csoportos és team coaching folyamata után megérett az idő arra, hogy megmutassuk hogyan dolgozunk ezzel az ügyfeleink által egyre inkább kedvelt fejlesztési módszertannal.
Olyan üzleti felsővezetőket és HR szakembereket hívtunk meg vendégként hozzánk, akik első kézből tudják megosztani Veled a saját tapasztalataikat, dilemmáikat megrendelőként, résztvevőként és szervezőként is.

Cselovszki Róbert, elnök-vezérigazgató - ERSTE Befektetési Zrt. 
Róbert 2002 óta vezeti a céget. Az érzelmi intelligenciának legalább akkora szerepet tulajdonít, mint a szakmai tudásnak. 3 éve ezért egy coach képzést is elvégzett. Két, az Erste Top 40 vezetőinek szóló csoportos coaching folyamatban is részt vett. 

Rékasi Tibor, vezérigazgató - T-Systems Magyarország Zrt. 
Tibor kilenc éve tölt be felsővezetői szerepeket. Jelenlegi pozíciójában három éve van. Vezetővé munkáját egyéni coaching folyamatokkal évek óta támogatja. Harmadik éve megrendelője egy a T-Systems Top 70 vezetőit támogató csoportos coaching folyamatnak. Tibor a Magyar Telekom vezérigazgató-helyetteseként évek óta részt vesz a Walk The Talk Top 40 csoportos coaching folyamatban is.

Sághy Andrea HR igazgató - Magyar Telekom NyRt.
Andrea a Jolly Joker vendégünk. Második éve vesz részt, mint igazgató a Magyar Telekom Walk The Talk Top 40 csoportos coaching folyamatában. HR igazgatóként ugyanakkor a folyamat kereteinek kialakításában is vezető szerepet vállal. Ő gondozza a szervezet vezetésfejlesztési folyamatait, összefogja a coach stábot. 

A workshop-ot vezeti:
Fejér Péter, szupervizor, ügyvezető – OD Partner Kft.
15 éve dolgozom szupervizor/coach-ként. Eddig közel 100 egyéni vagy csoportos folyamatot kísértem. „Oda kísérhetek el valakit, ahol már én is jártam.” Ez a mottó kötelez is az önismereti munkára és minden együttjátszás támogatja is azt. Ezért élvezem a munkámat.


Tervezett témák, kérdések:
 Vezetésfejlesztés vagy vezetőfejlesztés eszköze a team coaching (TC) ?
 Miben más, több/kevesebb a TC a tréningekhez képest?
 Mikor tréning, mikor team coaching a jó döntés?
 Egyéni vagy csoportos coaching? Mitől függ?
 Mi a különbség a csoportos és a team coaching között?
 Hogyan támogatja a TC a szervezeti kultúra változást?
 Hogyan integrálható a szervezeti változások támogató folyamatába a TC?
 A TC témáit a résztvevők aktuális kérdései határozzák meg. Lehet-e mégis tematizált TC alkalmakat tervezni? 
 Mitől válik megrendelővé az első számú vezető?
 Kötelező vagy önkéntes a részvétel?
 Milyen szempontok szerint alakítsuk a csoportokat?
 Ha nincs meg a bizalom kultúrája a szervezetben, lehet-e TC-ot indítani? Vagy pont akkor kell?
 TC: egyéni tanulási folyamat csoportban. De mi van, ha valaki nem akar tanulni?
 Hogyan kontrollálható a megrendelő oldaláról egy olyan folyamat, amelyről a csoporttitok miatt keveset lehet tudni?
 Hogyan mérhető egy TC folyamat sikere?
 Hogyan támogatja az egyéni felelősségvállalást a TC?
 Hogyan csökkenti a vezetői szintek közötti távolságot egy TC folyamat?
 Hogyan hoztak létre vezetők új szervezeti fórumokat a TC hatására?


Jelentkezni a szikszai.viktoria@odpartner email címen, illetve a 0670/623-3866-os telefonszámon tud.
Új Magyarország Fejlesztési Terv