RÉSZMUNKAIDŐS IRODAVEZETŐ KOLLÉGÁNKAT KERESSÜK
Rólunk:
Az OD Partnernél 1995 óta dolgozunk szervezetfejlesztési tanácsadóként és trénerként azon, hogy az emberekben és szervezetekben rejlő képességek és energiák kibontakozhassanak – hogy a hatékony, eredményes munka örömöt is jelentsen.
Fontos számunkra, hogy ne csak üzleti partnereinkkel, hanem egymással is figyelmesen, tanulva, emberként kapcsolódjunk. Szakmai műhelyként és közösségként is folyamatosan dolgozunk magunkon.
Tanácsadóink munkáját két irodai kolléga támogatja – az irodavezető és pénzügyi munkatársunk –, akik a háttérműködés megbízható, stabil pillérei. Most irodavezetőt keresünk, aki napi szinten együttműködik majd pénzügyi kollégánkkal, és gondoskodik arról, hogy a mindennapi működés gördülékenyen haladjon – legyen szó adminisztratív vagy kommunikációs feladatokról, szervezési ügyekről vagy az iroda életének koordinálásáról.
A munkakör három részterületből áll:
1. Tréning asszisztens
tréning eszközök összekészítése, dokumentumok előkészítése a tanácsadók igényei alapján.
vendégek fogadása, a tréning terem előkészítése, frissítők beszerzése, nap végén elpakolás
ajánlatok készítéséhez és tréningekhez kapcsolódó adminisztráció elkészítése (pl. ügyintézés, adatrögzítés, FAR bejelentések)
szükség esetén tréning helyszínek szervezése, ajánlatok bekérése, foglalása
résztvevői kérdőívek kiértékelése
2. Irodai és stáb ügyintézés
az iroda napi működéséhez szükséges beszerzések bonyolítása (pl. irodaszerek, élelmiszerek)
az iroda fenntartásához kapcsolódó feladatok megszervezése (pl. biztosítás, felújítások, telefon flotta kezelése)
céges elvonulások szervezése
3. Marketing és kommunikáció
a céges weboldal szerkesztése, aktuális anyagok feltöltése
kreatív anyagok vizuális szerkesztése (pl. Canva)
hírlevelek kiküldése
marketing és social media stratégia kivitelezése, projekt menedzsment. A felületeken posztok feltöltése, promóciók beállítása, kezelése. (FB, LinkedIn)
Téged keresünk, ha…
rendelkezel a fent leírt három feladatkör (tréning asszisztens, irodai ügyintézés, marketing és kommunikáció) valamelyikében tapasztalattal és/vagy gazdasági végzettséggel
nyitott vagy a fejlődésre, tanulásra
magabiztosan használod a Microsoft Office szoftvereket (Word, Excel, PPT), az online meeting platformokat (Zoom, MS Teams) és a social media oldalakat
angolul szóban és írásban is legalább alapfokon kommunikálsz
képes vagy önállóan megszervezni és beosztani a saját feladataidat, munkaidődet, és tudod priorizálni a változatos és különböző feladatokat
felmerülő problémák és kérdések esetén tudsz segítséget kérni
munkád során felmerülő kérdésekre javaslatot teszel, kezdeményezel, döntéseket előkészítesz
igényes vagy, fontos számodra, hogy a munka, amit kiadsz a kezedből mind tartalmában, mind külalakjában pontos és minőségi legyen
könnyen és közvetlenül kommunikálsz különböző emberekkel, akár nehéz helyzetekben is
érdekel a szervezetfejlesztés, vezetőfejlesztés, tréningek, vagyis az, amivel mi foglalkozunk
Amit kínálunk:
rugalmas, stabil 6 órás munkalehetőség
határozott idejű, 2 év, 3 hónapra szóló megbízás
a munkavégzés helye zuglói irodánk
mentorálási folyamatban való részvételi lehetőség
részvétel egy inspiráló közösségben, ahol támogatjuk egymás szakmai és önismereti fejlődését
stábnapokon, nyári és téli céges elvonulásokon való részvétel

Amennyiben a leírtak alapján magadra ismertél, és szívesen csatlakoznál hozzánk, várjuk jelentkezésedet 2025. augusztus 13-ig a következő e-mail címre: sefcsik.reka@odpartner.hu
Kérjük, hogy a jelentkezésed tartalmazza:
magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat
jelentkezési lapot, melyet INNEN tudsz letölteni