RÉSZMUNKAIDŐS IRODAVEZETŐ KOLLÉGÁNKAT KERESSÜK

Rólunk:

Az OD Partnernél 1995 óta dolgozunk szervezetfejlesztési tanácsadóként és trénerként azon, hogy az emberekben és szervezetekben rejlő képességek és energiák kibontakozhassanak – hogy a hatékony, eredményes munka örömöt is jelentsen.
Fontos számunkra, hogy ne csak üzleti partnereinkkel, hanem egymással is figyelmesen, tanulva, emberként kapcsolódjunk. Szakmai műhelyként és közösségként is folyamatosan dolgozunk magunkon.

Tanácsadóink munkáját két irodai kolléga támogatja – az irodavezető és pénzügyi munkatársunk –, akik a háttérműködés megbízható, stabil pillérei. Most irodavezetőt keresünk, aki napi szinten együttműködik majd pénzügyi kollégánkkal, és gondoskodik arról, hogy a mindennapi működés gördülékenyen haladjon – legyen szó adminisztratív vagy kommunikációs feladatokról, szervezési ügyekről vagy az iroda életének koordinálásáról.

 

A munkakör három részterületből áll:

 1.   Tréning asszisztens

  • tréning eszközök összekészítése, dokumentumok előkészítése a tanácsadók igényei alapján.

  • vendégek fogadása, a tréning terem előkészítése, frissítők beszerzése, nap végén elpakolás

  • ajánlatok készítéséhez és tréningekhez kapcsolódó adminisztráció elkészítése (pl. ügyintézés, adatrögzítés, FAR bejelentések)

  •  szükség esetén tréning helyszínek szervezése, ajánlatok bekérése, foglalása

  • résztvevői kérdőívek kiértékelése

 

2.    Irodai és stáb ügyintézés

  •  az iroda napi működéséhez szükséges beszerzések bonyolítása (pl. irodaszerek, élelmiszerek)

  • az iroda fenntartásához kapcsolódó feladatok megszervezése (pl. biztosítás, felújítások, telefon flotta kezelése)

  • céges elvonulások szervezése

 

3.    Marketing és kommunikáció

  • a céges weboldal szerkesztése, aktuális anyagok feltöltése

  • kreatív anyagok vizuális szerkesztése  (pl. Canva)

  • hírlevelek kiküldése

  • marketing és social media stratégia kivitelezése, projekt menedzsment. A felületeken posztok feltöltése, promóciók beállítása, kezelése. (FB, LinkedIn)

Téged keresünk, ha…

  • rendelkezel a fent leírt három feladatkör (tréning asszisztens, irodai ügyintézés, marketing és kommunikáció) valamelyikében tapasztalattal és/vagy gazdasági végzettséggel

  • nyitott vagy a fejlődésre, tanulásra

  • magabiztosan használod a Microsoft Office szoftvereket (Word, Excel, PPT), az online meeting platformokat (Zoom, MS Teams) és a social media oldalakat

  • angolul szóban és írásban is legalább alapfokon kommunikálsz

  • képes vagy önállóan megszervezni és beosztani a saját feladataidat, munkaidődet, és tudod priorizálni a változatos és különböző feladatokat

  • felmerülő problémák és kérdések esetén tudsz segítséget kérni

  • munkád során felmerülő kérdésekre javaslatot teszel, kezdeményezel, döntéseket előkészítesz

  • igényes vagy, fontos számodra, hogy a munka, amit kiadsz a kezedből mind tartalmában, mind külalakjában pontos és minőségi legyen

  • könnyen és közvetlenül kommunikálsz különböző emberekkel, akár nehéz helyzetekben is      

  • érdekel a szervezetfejlesztés, vezetőfejlesztés, tréningek, vagyis az, amivel mi foglalkozunk 

 

Amit kínálunk:

  • rugalmas, stabil 6 órás munkalehetőség

  • határozott idejű, 2 év, 3 hónapra szóló megbízás

  • a munkavégzés helye zuglói irodánk

  • mentorálási folyamatban való részvételi lehetőség

  • részvétel egy inspiráló közösségben, ahol támogatjuk egymás szakmai és önismereti fejlődését

  • stábnapokon, nyári és téli céges elvonulásokon való részvétel

Image

Amennyiben a leírtak alapján magadra ismertél, és szívesen csatlakoznál hozzánk, várjuk jelentkezésedet 2025. augusztus 13-ig a következő e-mail címre: sefcsik.reka@odpartner.hu

Kérjük, hogy a jelentkezésed tartalmazza:

  • magyar nyelvű fényképes önéletrajzodat

  • jelentkezési lapot, melyet INNEN tudsz letölteni

 

 Elérhetőségeink:

H-1142 Budapest, Rákospatak utca 82.
Telefon/fax: 06-20/371-6044
E-mail: office@odpartner.hu
Ingyenes parkolás a környező utcákban.

 


Kapcsolat